Snart nytt

Jaha, lilleman var lite bättre i morse....sen medans dagen gick så blev han varmare och varmare. Jag var inne i stan med Erica och barnen. Lite att handla och sen hem till Patrik & Johanna (ja dom heter samma som jag och min Pk) på kaffe och tjejprat medans grabbarna som Erica säger "cementerade grund". Snickardotter och allt....men du är verkligen sååå underbart fin min vän. Vi hade det väldigt trevligt och lyssnade på ösregnet. Pratade mammaprat såklart.
Fick köra hem med Ted då han blev brännhet, han somnade gott hemma.
Åt gjorde mina pojkar...sen tittade vi lite på en film. Nana ringde och det var skoj. Hem till henne och spelade ett väldans roligt spel Lisa, Hampe, Helene & Adde var även dom närvarande. Kul som attan! Kommer hem till en febertoppad kille. Sover men pratar sååå mycket i sömnen. Mannen min sitter intill mig och längtar precis som jag. Nu kommer Ted gåendes i sömnen....Gråter...Better go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0