Passfix

Idag sitter jag med Matten..mindre kul. Men syster min kommer imorgon och vi ska hjälpas åt. Känns roligare ju!
Haft sällskap i form av en hårig katt vid namn Izor..Komplementhändelser och linjära funktioner. Nu tar det stopp precis som förra gången. Löste faktiskt nån uppgift, men måste förstå detta bättre.

Ska in till stan sen och ordna pass till mig och Herr K. Spännande detta är!!
Sen lämna över bilderna från bröllopet till Anna & Ola..aka Herr & Fru Andersson!





Heléne! Tänker på dig hela tiden. Kan inte fatta detta. Älskar dig! Ja du är min lille Barbiedocka..if you know what i mean? Jag säger ännu en gång som MJ 
- You are not alone!
 Puss på dig!




Vänner sedan herrans många år tillbaka... i 19 år.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Är inne på att köpa en systemkamera, vad har du för nån?? Pris?



Ja, det är inte långt kvar! läser din blogg och kollar hur du kände dig under dessa dagar =) Intressant... mysigt och väldigt spännande när det är så kort tid kvar =)

2009-07-08 @ 16:07:12
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0