Grillkväll hemma

Tjipp!

Vilken underbar dag och kväll! Jag hämtade Ted tidigare och vi körde in till stan, där blev det massvis med inköp.
Jag hittade TRE klänningar i samma affär...Tro det eller ej. (Ha ha vilken tös älskar inte klänningar?)
Jag var fast besluten att hitta en gammelrosa klänning till bröllopet imorgon, som JAG ska fota på. Hittade såklart en vit med spets, den fick följa med mig. Men inte kan man ha en vit..Men så hängde "den" där, en underbart fin rosa klänning. Sen hittade jag en svart lång med. Den roffade jag bara åt mig......Vitt, rosa & svart! Gissa vilka färger jag tycker om? Med tanke på att det var vårt färgtema för bröllopet..




Vatten viktigt att ha med!! Sen var vi och letade efter ett par skor som jag så gärna vill ha, men ingen i HLM heller som hade dom. Finns det ingen som har dom skorna? Tusan med....
Hem och lilleman somnade i bilen helt slut i värmen. Jag lyssnade såklart på Volbeat i Pärlan och svepte genom landsbygden.

Hemma, solade lite och Ted sov en stund i bilen. Pk kom hem och vi åt Glassbåt och sen piffade han till sig. Jag vek in tvätt och sen väckte jag lille Ted. Mamma&Ted dag idag ju...
Ner till sjön med en tokfull bil med tokroliga vänner.
   



Vi badade. Jättevarmt i vattnet vill jag lova!!! Åh! SNART IGEN VÄL???
En kväll då jag inte kurrar så i magen...kunde bara tänka på mat..ha ha.
Lite prat i solen på filten...det var så härligt.
Hem till oss..Jag, Ted, Nana, Rami & Adde.
GRILLNING!!!








God korv, fast att dom blev svarta...ha ha. Sallad och potatissallad...Ett glas god cider (bröllopscider) samt Herrljunga cider till dom små busungarna.
Kaffe på maten som Nana ordnat! Såklart!!!



Efter maten kickade Frun i huset igång lite bra nice musik. Vi börjae såklart med Thunderstruck och rockade loss!! Härligt att dansa barfota!!!






Syns det att vi hoppar som INGEN MINDRE ÄN Angus Young?



Jag ser ut som en indian/hippie...ha ha. Men GUD SÅ HÄRLIGT MED BARA FÖTTER PÅ GRÄS!



Dansade och dansade och DANSADE!!!
Jag hade nog kunnat dansa hela natten om inte alla knotten hade hittat oss. Fcik gå in vid 22 tiden för då blev dom för ilskna dom där envisa rackarna...
Men vi hade kul inne med, jag badade barnen och visade dom hur dom skulle spela ett spel. Vilka lortgrisar!
Sen klädde vi ut Izor som alltid är lika samarbetsvillig!


VAD JAG TOKÄLSKAR DENNA KATTEN! Min BÄSTA VÄN i snart 9 år! Han är verkligen världens snällaste kattpojke!
Gosig och evigt trogen. Det räcker med att se honom in i ögonen så vet jag vad han vill. He is my greatest friend! Gosigahårbollensomspinnerdåmantittarpåhonom!!

Värdinnan, lika tokig som vanligt.....Ha ha ha. Teaterapa eller vad? Skulle satsat på att bli skådis?

TACK FÖR EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL. Precis vad jag behövde!! Ni ÄR GREAT!

Ted har somnat på soffan, prick 23:45 somnade han och jag ska pussa på honom lite. Han berättade att han haft kul ikväll med mamma. Det är ju oftast pappa som busar och hittar på saker. Men jag vill ju inte släss med lasersvärd eller leka med pilbåge...Jag är ju tjej. Ikväll tror jag att mn lille kille fattade att mamma är ju flicka och tycker om att dansa! Om vi dansade! Tack min lille kille för att du mer och mer för var dag som går förstår din mamma! Du gör mig hel! Måste vi göra om snart!!


Kommentarer
Postat av: fine

vilken ringdans! underbara bilder :D

2009-07-04 @ 06:41:48
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: ida

en riktigt härlig dag!=) underbart att se eran dans! Finns inget bättre än att bara få lyssna på en go låt o rocka loss o dansa precis som man vill:P

2009-07-04 @ 07:39:05
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0