En dag att minnas för evigt.

Toktrötter nu bara! Ha ha ha.

Tack fina Emily för en helt underbar förmiddag med dig och Dosan!!
Vad mysigt vi hade det med bullar ute och en lycklig jollrande Doris.

A day to remember!

Efter en underbar förmiddag med Ems så hämtade Farfar & Farmor mig, vi åkte och åt ute. Mysigt värre!
Sen inväntade vi Farfars syster Rut med man från Eskilstuna. Dom var på G med husvagnen till vår fina Campingi Vittsjö.
Blev en kopp kaffe när husvagnen var på plats. Sen for vi till Tyringe. Mat och dryck! Kaffe och promenad. Jag kunde inte sitta stilla mera och var tvungen att röra på benen. Så alla fick ut och gå. Rastlösa jag och Farfar trimmade alla! Ha ha.
Väl hemma igen blen det bildvisning från Grekland, somnade nästan...så nu är det skönt att vara hemma!
HEM LJUVA HEM!
IMORGON KOMMER MINA POJKAR HEM!!! JAG LÄNGTAR EFTER ER!!

Kommentarer
Postat av: emily

tack själv pinglan. en av de bästa dagarna denna sommarn om du frågar mig:):) ses snart igen fru K.

2009-07-15 @ 17:10:14
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0