Du på en strand

Min lille kille har sovit lite oroligt inatt och tidigt i morse. Min lille kille är helt slut och är varmt på pannan sin. Som mamma behöver man ingen temp för att ta tempen, man känner det. Man känner skillnaden helt enkelt...så nu sover han igen.
När Ted är sjuk (vilket var längesedan sist) så är det vissa saker som gäller:
Cola, täcke, TOM & JERRY kudden, King Kong ( Teds apa), juice och en bra film.
Väldigt viktigt, klapp på pannan och gos!


ÄLSKAR DENNA BILDEN JAG TOG IGÅR PÅ TED.
Den är så grymt bra!!!
Nu ska jag fortätta pilla med mina bilder och invänta ett sms eller telefonsamtal från PK...Undrar när han behagar vakna eller komma hem? Tss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0