ÄNTLIGEN!

Är det kry! Idag hade vi änkt åka in till sjukhuset med Ted....men vi slapp det.
Han har varit trött men ätit, druckit och lekt med kusinen sin. Plockat blåbär med mamma och kusinen Alice, bakat muffins av blåbären. Blåbär från egen blåbärsskog!!! Goda!!
Jag har gjort matteprov 4 timmar på fm.....jag svettades ihjäl kändes det som. Så nervös var jag. Tror inte och har inga förhoppningar med att jag klarat med. Men har mailat med min lärare idag och jag kan inte mer än att försöka. Vad ska man göra om man inte är mattegeni? Går inte att ändra på. Men klara det ska jag!
Jag och Kullis har lagt tak och det ska vi fortsätta med nu eftersom Ted somnat. Mannen min har lagat gos middag till mig idag igen!
UncleBens med kycklingfilé, annanas, svamp, broccoli, morötter, lök och massa annan mumma! Vi skålade i Herrljunga cider som vanligt! Den cidern är sååå god!! Nu så...nu ska vi lägga mer paneltak....Jag ska sparka upp Kullis nu! Han pratar med Mårten. Let´s go! Let´s get som work done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0