Allt detta gräs!!

Precis kommit in och svalkat mig i duschen, klippt allt vårt gräs. Vilket tar minst 2 timmar...
Flugorna jagade mig och jag var plaskblöt!
Ted har varit snäll och badat i sin pool, och hoppat studsmattan. Fick ta några pauser, men det får man räkna med när han är hemma med mig...Lillfisen. Nu har pojkarna åkt till Halmstad, jag ska promenera till jobbet för att jobba til 21:15 ikväll. Kör ett jobbrace nu! Men jag ska vara ärlig och säga att detta skulle varit mitt sista pass innan jag skulle haft 4 veckors ledighet, det känns lite vemodigt vill jag lova..Well well.
Precis när jag klippt klart allt så stänkte det varmt sommarregn ner från himlen! DET VAR MYSIGT!
Du skulle varit hemma Pk!!

Kommentarer
Postat av: Fine

Nejmen ÅHH va mysigt! Ni kommer att få det Underbart. Du får säga till om du vill ha några sevärdhetstips. :-) så du har semester nu? Mys! Om en vecka kommer jag och Tobias åka till sommarstugan i Halmstad, vi är nog nere ett tag. Om du har någon dag över kan jag ta bilen och brumma ner till Vittsjö över en fika och lite catching up! :)

2009-07-02 @ 14:08:11
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0