Vaken igen

Ja, efter att ha gnytt och pratat och bökat i sömnen i vår fotölj är han vaken igen. Med hög feber!
Patrik blandade ett glas cola till vår lille Kille...Lyckades spetsa colan med lite alvedon, så vi får hoppas att febern går ner. Det kommer bli en lång natt, en låååång natt mina vänner. Vid sådana här tillfällen så funderar jag på hur det skulle vara att ha två eller fler barn? När både jag och Patrik legat helt livlösa i nästan 2 dygn! 2 dygn! Ja, antar att då tar man det som det kommer då. Vet inte, men trots att det varit en jobbig dag med allt gnäll och bråk här hemma så är jag så glad över mina två fina pojkar. Knäckebröden gick ner....nu börjar magen kurra på ordentligt, men orkar inte laga mat som sagt. Får väll krypa ner under täcket igen!
Ted han blev så glad för Emilys present påse!
Speciellt över PINGVINGODIS poppupparen (eller vad det heter..PEZ ni vet)
Han är ju tokig med Pingviner! Patrik blev tårögd!!! Där fanns allt!!

Kvällsposten
Tablettask
Pez
Proviva Blåbär
Physalis
Gröna äpplen
Lotter
COLA

Tack Ems!! Du är verkligen en Bästaste vän! Som Puh skulle sagt!
Anledningen till mitt sammanbrott tar vi inom en snar framtid om jag orkar med det bara..
Just nu vil jag bara vänta på alla bebisar som ska komma inom dom närmsta dagarna/veckorna!!

Kommentarer
Postat av: fine

åh, va jobbigt. Hoppas du och hela familjen kryar på dig snarast!! sänder krya på dig kramar

2009-01-28 @ 21:35:04
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: emily

älskade vän. Ställer såklart upp för fina vänner som ni. Du hade gjort precis samma sak för mig. Så skönt att du börjar pigga på dig lite. hörs imorgon!

2009-01-29 @ 17:55:06
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0