Med dig

Ted har varit sååå mysig ikväll!

Mätte borden med Pappa och Ted så nu vet jag hur mycket tyg som man kan tänkas behöva till löparna på borden. Kollade stolarna som inte är så roliga, vet inte rikigt om det är "lönt" att pimpa dom....får tänka på det.

Tränade Spinning/PUMP!!

Hem och väl hemma hos en (efter att Moffe åkt) en mysig kille. Med Moffe ska man bara busa busa busa.
Ted tränade med mina hantlar och vet nu var Biceps sitter, efter ett träningspass och en dusch för mamma så blev det massage och därefter plockade jag fram vindruvorna som jag lovat köpa hem. Vi smaskade och läste länge i en DINOSAURIEBOK som Ted har. Snart ska vi nana alla tre. Ted han är så rolig nu, pratar och man kan disktutera med honom. Vi pratade om olika muskelgrupper och Dinosaurier, vilka var dom och hur såg dom ut? Ha ha ha ha!



Man kan nog inte med ord beskriva hur underbart det är att snusa på sitt lilla barn!
Kan inte fatta hur stor Ted är, ser det bara när han är med andra barn att han börjar bli sakta men säkert en stor kille. Ingen bebis längre, det har han inte varit på länge. Men ibland drömmer man sig tillbaka. Så härligt med dessa mamma/Ted stunder. Myset är det bästa med att ha barn!!



Mammas lille Gosse, tre dagar gammal. Underbart att titta tillbaka på dessa bilder!
Mammas lilla T E D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja visst är det mysigt. Håller med dig!

Längtar så tills jag har min bebis hos mig och får mysa igen. Den tiden går så snabbt bara:-)

2009-01-23 @ 02:20:31
URL: http://verros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0