Mail och telefonsamtal

Första dagen på jobbet idag efter två veckors ledighet, den ledigheten har susat förbi. En KALL promenad till jobbet i morse....nästan -17 grader.
Gick hem och då var det varmt i solen, så frisk luft ute. Härligt! Mysigt med snö.

Väl hemma, så skönt sååå skönt.
Vi har bara varit med varandra.....Ska upp tidigt imorgon med och jobba.

Igår blev det klart vem som ska vara kökschef på vårt bröllop! Kul att hon tackade ja! Vi ska träffas i veckan efter att vi träffat prästen och diskutera maten med Svärmor och Svärfar. Då ska det bestämmas, men lilla Svärmor hade många förslag. Ett på dessert som är superbra!
Idag har jag mailat en tävling om bröllop, jag tävlar och tävlar!
Sen har jag mailat fotografen för att träffas någon gång i mars/april och testfota, kolla platser och ge den stackaren mitt kollage. Bra att Johhny är tålmodig! Samt att han är så duktig med MÅNGA ÅRS ERFARENHET.
Nu ska jag maila Hestraviken med, angående en bröllopsweekend...
Ringt sömmerskan för fullt hela kvällen men hon är inte hemma, försöka hinna träffas nästa vecka...Ted ska göra sin första klippning hos en frissa med snart! Nu händer det mycket!
Åter till det jag gjorde....


Mary/Marie är nog dom vackraste brudar jag sett! Marie number one...Så fantastikt vacker. Henne inspireras jag av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0