Liten tur på stan

Idag när jag vaknade kände jag att jag måste få komma ut bland folk!
Pojkarna stannade såklart hemma...
Blev en del shopping:

♥  Spetsband
♥  Gammelrosa sidenband olika tjocklekar
♥  Spraylim
♥  Papper! Framsida till Festhäfte och till vigselprogram (olika)
♥  Svart silkespapper
♥  Samt beställning av pärlnålar (floristnålar)

Jag hade ingen aning om hur mycket olika sorters band hon hade, frågade efter spetsband och hon visade mig baksidan...oj oj. Där stod jag som ett fån, FANNS MASSVIS!
Så där stod jag och grunnade för en lång stund vill jag lova. Det rosa var lätt att hitta, vill ju ha en viss rosa nyans.

När jag köpte papper i bokhandeln så satt jag minsann på golvet och räknade.....1 2 3 4 5 6 ......
70 stycken till festhäftena och 50 till vigselprogramen, där det blir två vigselprogram på ett papper ju. Fest programmen använder man hela pappret och viker dubbelt. Hoppas att det kommer se bra ut när man skriver ut med, bläck till skrivaren är beställt med idag.
Vad ska man skriva på framsidan av vigselprogrammen/festhäftena? Funderar på att ha monogrammet vi hittat?

Nu ska jag se om jag orkar göra lite pyssel...Ska ju göra egna värmeljushållare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0