Ikväll

Legat hela dagen och inte gjort mycket. Inte förrän efter 14 tiden som jag började tvätta och plocka undan här. Ont i hela kroppen, febrig och ont i halsen. I morse mådde jag så illa, men bara iallamående. Ted har varit supersnäll hela dagen! Vi tittade på Pongo och de 101 dalmatinerna och sen Den lilla Sjöjungfrun, min favvis.
Han satt hos mig och höll i handen. Vilken unge!
Vi åt lite och då sade Ted:
- Mamma jag är så stolt över dig!
- Varför då?
- För nu är du frisk...
Vilka ord denna gosse väljer. Det är säkerligen en vanlig virusinfektion i kroppen, men det är inget kul alls. IPREN pillan har börjar verka nu iallafall....vi har fått lite gjort här hemma och nu ska jag in i duschen. Fick en söt lapp av Patrik i morse.
Lite saker som jag ska packa ner och vara klar 17:00...Ingen aning vad han ska hitta på med mig, men efter en dusch piggnar jag nog till för detta vill jag inte missa.

Kommentarer
Postat av: emily

hörde att ni ligger sjuka hela familjen! Hoppas ni har det mysigt under täcket med film och gotta! Krya på er!

2009-01-27 @ 19:38:10
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0