Hu så trött

Sitter nu här efter en lång dag!

Efter jobbet bar det av att hämta alla och köra in till Hässleholm och Lisa. Där samlades vi och hade Babyshower för Helene med gossen i magen! Hon fick fika och vi gissade namn, vikt, längd och datum samt klockslag för bebben. Hon fick presentkort på SPA och det kändes verkligen klockrent! När vi kom hem så mös Ted och Patrik, jag gick min runda med ett äpple i ena handen. Gott. Väl hemma efter min prommis, ja har jag gett mig tusan på något så har jag! Då började mitt julstök, redan plockat ner alla tomtar men allt (långt ifrån allt visserligen) var på köksbordet. Nu är allt nerplockat, det enda jag inte gått ner med i källaren är sakerna från Teds rum som jag tog ner efter att han somnat. Annars är alla Tomtar och pynt nere och packat in fint. Imorgon väntar damning och stryka gardiner.
Men nu efter två timmars gående i trappan upp och ner så är jag helt slut i ryggen. Bara jag inte tar i för hår tnu med träning och min vanliga sprallighet. Nu ska jag krypa ner hos Patrik! Vila inför morgondagen och den kommande veckan med allt som ska göras!! SUGEN PÅ ANNANASEN JAG KÖPTE I BYN NU..mmm ska bli gott.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0