GOTT NYTT ÅR

 

På er alla!!!


Vilken fantastisk kväll! Speciellt om man får en sådan underbar nyhet som jag fick efter tolvslaget!

Året kunde inte börjat bättre!
Samt den goa kyssen av min Patrik och kramar och kel av vår lille Ted!!!



FÖR I ÅR SKA VI GIFTA OSS!! Nu kan jag skriva det!! Nu är det 4 månader och 1 dag kvar mina vänner!!

För EXAKT FEM ÅR SEDAN VID DENNA TIDEN BLEV JAG KÄR! Kär i en man som gör mig så lycklig, som är så underbar! DÅ DANSADE vi natten lång till 10:00 på fm....kunde inte slita blicken från varandra.


5 år Snoddas, DU & JAG

Tiden tickar och snart är Patrik hemma hos Johanna i hennes 1 rok..ha ha. This is my future husband!
För exakt fem år sedan!











 

ÄLSKAR ER MINA FINA POJKAR!


Kommentarer
Postat av: ida

så ni ska inte gifta er i efter sommaren? ändrade planer eller är det det som du hållt hemligt? jisses. snart dax då:p Gott nytt år!

2009-01-01 @ 16:22:04
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0