Ännu en vit dag

Det är så underbart! Det började snöa igårkväll!!

Vaknade av att det var täckt med snö. Patrik fick reda på att han skulle jobbat 7-16 idag, dom hade sagt fel till honom. Han fick kompa, och var duktig för han skottade hela vår uppfart...och det rä en del vill jag lova. Inge pytteväg precis.

Sen har jag börjat på storstädning här hemma, tvättat och även sofftyget. Så skitigt! Promenerade till jobbet. En kväll med Sandra! Gick så bra och vi är så duktiga! Promenerar hem och Patrik ringer för han tycker att jag dröjer, naw.
Kommer hem till ett STORSTÄDAT HEM!! Torkat golven här och det är så fint här! Vilken karl, han kan när han vill. Imorgon ska han upp och jobba. Vi ska ha sovmorgon jag och Ted sen blir det en massa bröllopsfix imorgon! Imorgon händer det lite!

 Detta är inte jag imorgon som jag trodde...utan bilden under...

DETTA ÄR JAG IMORGON!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0