Stolt fader

Precis träffat STOLE FADERN NICLAS!

Han var verkligen stolt som en tupp, och han kom med en bild på DORIS.
Jag kan inte tänka på annat än henne nu, jag går här av och an hemma och bara sprallar i benen.
När jag hörde att det plingade på dörren tänkte jag...hm...vem är detta?
Patrik öppnar och säger:
-GRATTIS!
Sen hör jag Niclas, jag tar kurvan ner till källaren och kramar om en väldigt stolt PAPPA!

Hon är ju med på fodda.nu med....tss. Så jag snor den bilden...ha ha. Kan ju inte låta bli att visa upp lilla fröken Doris. Jag fick en bild på henne då hon är ca 2 timmar gammal.


Duktiga Emily fixade detta som ingenting! Vad jag är GLAD.

Kanske dags för oss att baka en bebis med....?

Kommentarer
Postat av: fine

åh vilken pudding, såå söt!

ja, får du inte lite inspiration till ett syskon till lillprinsen? ;-)

2009-02-03 @ 20:32:58
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Ida Kentner

äntligen har lilla doris tittat ut! SÅ SÖTTT! Ska genast in och titta på fodda.nu :D Hälsa dem båda om du träffar dem Johanna! Kramkram!

2009-02-03 @ 22:37:15
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0