Solen värmer gott

Åh, vad jag längtar efter våren nu! Mer än någonsin för nu har vi verkligen något att längta efter!!
Ted och jag mös på fm och sen kom Erica, vi har spelat spel och gjort upp planer för morgondagen!! Så jag slipper åka in med Ted idag till stan...det blir ett besök i Bjärnum bara. Banken och lite husinköp! Jag kommer nog måla skorsten ikväll. Hoppas att vi hittar bra tapeter och att slipen går att låna snarast möljigt. Då ska golvet slipas, kanske lika bra att ta det i hallen med då när vi ändå har den. Kommer måla hela skorstenen vit, den ser ut som en ko nu. Blev inet fint att behålla lite puts, så vi kommer måla på allt. Vad jag längtar efter ordning och reda i sovrummet, alla kläder och sängkläder. Just nu är det bara så rörigt. Hur ska det då gå när badrummet ska renoveras, det blir det jobb med. Samt lite mer pengar som kommer gå åt. Ibland kan vi ångra att vi köpte detta huset just för att det är att göra i varje rum. Men läget på huset går inte att köpa! Vi trivs ju som vi aldrig gjort förr. Jag har aldrig mått så bra som efter det att vi flyttade hit. Nu har man hittat "hem" efter alla dessa flyttningar.
Ted badar sin dinosaurer och jag ska strax klä på honom lite vettigare kläder, sen bär det av!

ÅH MÅSTE JU BERÄTTA EN KULIS!
När jag kom hem efter jobbet i fredagskväll så hade PATRIK gjort ett MONOGRAM till oss! Det är så fint och det ska pryda vigsel och fest häftena. Tänk att han fick ihopa det, först verkade som om vi skulle få beställa ett...men det känns ju ännu roligare nu när han gjort det själv! Bra jobbat Kullis!!!

Sen imorgon ska jag titta på våra dekornålar i stan! Som vi ska ha till bland annat servetterna och blomsterdekorationerna...Dom måste kommit nu, hon sade en vecka...tss.
Visst är dom fina, PÄRLOR MED!! I LOVE!!!
66 kr för 24 stycken....som hittat!!

http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?QRY=dekorn%C3%A5lar&p=IXS750


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du bara orkar!!!!



Så mycket jobb du lägger ner...ett helt företag ju...men man gör ju det bara en gång som sagt, säger bara det...jag hade aldrig orkat som du gör. Kram!

2009-02-09 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0