Snön tinar bort

Och det är precis det jag vill!! Jag älskar snö men tycker att den kunde kommit liiiite tidigare.

Idag hoppas jag att det händer lite inom bröllopsfronten. Pratat med jobbet och jag får säkerligen låna deras laserskrivare. Då jag var i stan häromdagen så köpte jag tjockt ark till placeringskort. Likadant som festhäftets framsida. Så nu är det skaffat. Kollade på servetter i stan och linneimitation servetter kostar mer än om jag köper tygservetter på IKEA. Så det kanske blir en tripp dit på söndag med Ted. Ska ju ändå handla tyget med som vi ska ha.

Nu har jag lite telefonsamtal att ringa. 65 dagar idag!!



Ang kommetaren om sömmerskan, jag ska höra med henne då jag pratar med henne nästa vecka!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra att du har koll på nedräkningen! :-) Jo, visst håller jag tummarna för att vädergudarna ska vara med oss den 2 maj, känns som att det kan bli hur som helst den tiden på året men oavsett så kommer det iaf att vara vädligt vackert i naturen. Vi gifter oss i Skåne och där av nånstans har väl våren hunnit en bit den 2/5.

2009-02-26 @ 11:29:50
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0