Pojkbesök

Vi hade det så mysigt hela dagen jag och Ted, gjorde så mycket jag kunde med festhäftet. Blir nog bra i slutändan iallafall...Vi läste sagor och sen kom Patrik hem. Lagom till att vi gjort varm choklad och var påklädda. Vi begav oss ut på isen. Hade det rikigt mysigt, men kallt! Patrik bankade ut ett hjärta i ett stort isflak, får visa bilden på det sen. Så fint! Vilken konstnär!
Väl hemma igen kom John, Emil och Johns bror.
Det var en kul överraskning att träffa Emil, så brun efter resan. Ännu en som tackat ja till bröllopet! Vi drack kaffe och ritade, tittade på Thailand bilder och Ted busade med dom stora pojkarna.
Patrik nattade lilleman och jag var ute på en Powerwalk, fy bubblan vad kallt. Men det kändes så skönt sen, hem och lyfte lite hantlar och sen såg vi en film. Somnade som en Sessa...

Idag nanade vi länge....bäst att ta vara på sovmornar med lilleman nu! Vi åt frukost i tv rummet och tittade på barnprogram, kokade kaffe och nu ska jag ringa och ta tag i träningen igen som det blivit dåligt med efter att vi var sjuka.

Blev intervjuad av NSK igår, hoppas nu att det kommer se bra ut i tidningen. Ha ha, inte lätt när man blir grillad per telefon. Nu åter till mys med min kille. Jobbar ikväll så jag kommer inte hem förrän min powerwalk hem vid 21:15. Pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0