Nu är den check

Jobbat hela helgen och för övrigt varit så trött.

Pappa och Katja var här igårkväll, vi drack lite rödvin och spelade spel med Ted. Lilleman somnade och vi kollade in Melodifestivalen och trackade ner på det mesta måste jag få lov att säga.
Att vissa bidrag bara kommit med är skam...Men ska inte gå in mer på det. Man klagar varje år ju...ha ha.
Idag slöade jag bara innan jag cyklade till jobbet, Patrik var duktig och målade skorstenen. Målas minst en gång till, annars blir det fläckigt. Imorgon ska det hyras slipmaskin och kollas tapeter!  Nu måste dte hända något innan jag bli knäpp!

För övrigt ikväll så är min brudväska beställd! Känner att så kräsen som jag är kan jag inte vara nu. Det gäller en väska, hallå!!! Men jag är faktiskt kär i den! (Skönt att slippa leta efter det på lördag)

Den är från Matildas fest! Superbra priser och dom har såå mycket! Att man inte hittade den sidan tidigare!

Satin och Kristaller i silverfärg, kristallerna formar ett underbart mönster. Beslaget i antik stil! 300 kr! Taget!!!
Tycker att priset är helt ok, och att själva väskan är såå söt! Kommer matcha min klänning bra!
Så nu väntar jag på brev!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0