Noter check

Jaha, då har ännu ett dygn gått. Ännu ett dygn närmare bröllopet. Imorogn är det 9 veckor kvar tills vi blir man och fru. Jag ska bli en "ärbar kvinna", som de gamle på jobbet säger. Ha ha ha.

Noterna är nu check! Både From This moment on (som vi ska ha som utgångsmusik) samt "Där du andas" som vi hoppas att Ems vill sjunga. Dessa kostade 70 kr för båda. Sen beställde, eller mailade till en annan sida: Kyrkomusik.se
Där fick vi idag noter till vår ingångsmusik! Vi är så nöjda med vårt val. Känns så rätt nu med alla låtar, vilket för oss inte bara vara att välja. Alla eller dom flesta av "våra låtar" är ju lite rivigare. Men med dessa kan vi skapa nya minnen. Jag och min Patrik. Noterna är ute på papper och ska kopieras på måndag på jobbet. Sen ska dom skickas till kantor Curt. Känns skönt att det löste sig så bra, inte lätt att hitta noter annars vill jag lova!!!

Nu ska jag strax efter en hård arbetsdag trimma och sola den blivande brudkroppen så jag är i toppform om 9 veckor. Spinning & solning på schemat nu!!!!

10 SKÄL ATT TRÄNA INNAN BRÖLLOPET!!
  1. Viktminskning
  2. Bättre hy
  3. Ökad energi
  4. Bättre hållning
  5. Du blir gladare
  6. Mer avslappnad
  7. Ökad självsäkerhet
  8. Ökat välbefinnande
  9. Du sover bättre
  10. Bättre motståndskraft mot sjukdomar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0