Nerver

Idag är det 66 dagar kvar.


Gårdagen bestod av en tripp med Nana och Ted till sömmerskan. Provade min klänning som hon håller på att sy om. Korsettbakdelen (om man kan säga så?) blev mycket finare än jag vågade hoppas på. Den satt skönt och nu längtar jag tills jag får prova den och knäppa helt och känna att nu sitter den!! Nästa gång ska slöjan med!

Tränade och solade, det behövde jag.
Ringde Titti som ska sminka mig och bestämde träff.
Idag ska det bli lite bröllopsfix här hemma. Vi ska bara mysa lite till jag och Ted....

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Så du syr om klänningen redan. De rekommenderade att jag skulle göra det 3-4 veckor innan bröllopet! Utifall... Vi får se hur det blir. Måste ändå hitta skor innan jag vet hur mkt vi ska sy upp klänningen.



hade du hittat skor frstn? jag har typ hittat, men kan inte bestämma mig för vilken modell... men höga klackar blir det defintivt. Hur blev ringen frstn? jag ska till guldsmeden imorgon och prova ut MIN ring... skenan är klar! Sen kan jag äntligen bestämma vilka stenar jag vill ha på den eller om det är nåt som ska justeras. Inte förrän skenan är som jag vill ha den kommer några stenas sättas på!



börjar bli nervös... och ni med antar jag, 66 dagar kvar =)

2009-02-25 @ 21:53:15
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Är också i full färd med att planera mitt bröllop som också är den 2/5! :-) Det närmar sig med stormsteg så det är mycket nu. Var ska ni gifta er?

2009-02-26 @ 10:05:20
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/
Postat av: fine

åhh.. vilken fin blus och va fin du är i håret!

2009-03-03 @ 17:24:44
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0