Idag är den klar!

Idag är min vigselring klar! Lyckades få ledigt idag och det kändes så skönt för annars hade det blivit så stressigt känns det som. Idag jobbar Patrik till 11:30 så han slapp jobba över och kan följa med in till stan. Direkt när han kommer hem ska vi köra. Så spännande detta! SJUKT SPÄNNANDE!
Telefonen ringde med i morse....Det var Norra skåne. Vi kommer vara med och tävla om att bli årets brudpar 2009! Så imorgon får alla se till att köpa Norra Skåne, samt rösta rösta rösta!
Kul att vi kom med bland alla sökande. Nu håller vi våra tummar för en vinst, hade inte varit helt fel.
Ska bli kul att få komma in till stan med mina pojkar idag, jag ska även hinna med att sola. SKÖNT!

Vi pratade lite om just musik och solister igårkväll när jag kom hem efter en kall prommis från jobbet. Nu gäller det bara att fråga våra solister vad dom tycker. Samt ingångsmusik..Utgångsmusik har varit klart länge.

Något som ska fixas imorgon  när vi åker till VÄLA jag och Kullis är:

Brudunderkläder (då min klänning är klar nästa vecka)
Nya underkläder till Brudgummen med såklart
Brudskor
Läppglans
Svart tyg från IKEA
Vaser vi vill ha (om vi inte hittar lånar vi av floristen)
Lite ansiktsmasker, ansiktskräm och annat smått och gott.
CD skivor samt penna till gästbok

hade en lång lista....men vissa saker är ju hemlis även för brudgummen...
 Har ännu inte bestämt mig för smycken, armband har jag men tvivlar på mina örhängen. Dom sitter så löst, känns som om dom ska trilla av. Men vad kan man begära, 30 kr på GLITTER. Kanske ska satsa på liiite mer hållbart? Vet ännu inte om jag ska ha halsband. Så imorgon får vi titta efter det med. Vet ungefär hur jag vill att det ska se ut..
Wedding, Bridal, Bridesmaid, Jewelry, Earrings, Necklace, Accessories, Fashion, Day, Great, Great day fashion accessoriesJewelry, Earrings, Accessories, Necklace, Fashion, Day, Great, Bridal jewelry, Great day fashion accessories, Wedding jewelry, Bridesmaid jewelry
Även fått hem min brudväska! Den var mycket större än jag trodde, får lätt plats med det jag vill. Söt och väldigt annorlunda.

Ceremony, Of, Ring, Unique, Peony, Pillow, Bearer, Vintage, Basket, A, Pin, Brass paperclip, Brass, Paperclip, Cushion, One, Convertible, Doily, KindRing, My

Kommentarer
Postat av: Susanna

Roligt att få se ringen idag!!

Bara undrar om du kommer göra hår och makeup själv eller kommer du gå till frisör och makeup-artist?

2009-02-13 @ 12:50:02
Postat av: Tinna

YES !!!

Skoj ni kom med =)

Hoppas jag vinner middagen ..hihi..



Morfar e duktigt snurrig igen verkar det som, ringt häromdagen att han har flyttat, bytat rum och att det inte kändes bra... Imorse 04.30 ringde han o frågade mamma om hon inte kunde komma..

Ja, vi är fortfarande krassliga här... JOBBIGT !!!

Önskar er en finfin helg...shopping imorgon väl

Kramelikram

2009-02-13 @ 18:48:29
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: fine

jag håller tummarna för att ni vinner! vad är priset?



Hoppas du får en underbar alla hjärtans dag! Kram!

2009-02-14 @ 07:35:54
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0