Halva helgen

Nu har halva helgen gått, jag har gjort min arbetsdel denna helgen. Ledig imorgon kväll ju!

Tiden den bara rinner iväg, tiden den försvinner på något konstigt sätt.
Patrik och Ted är ute på isen och fiskar, kommer om en pyttestund. Måste få mysa med lill killen idag så mycket det går. Imorgon bär det ju av till Huvudstaden.
Vi har lite att ordna med här hemma...Det ska städas för här ser ut som kriget.
Tvätta bilen, den är full med vita konstiga fläckar efter jakten på King Kong.
Handla, både mat till ikväll och proviant till imorgon.

RÖSTSEDEL FINNS IDAG I NSK, del 1. Men inget bild eller nåt. Glöm inte att det är brudpar nr 5 ni ska rösta på!


Snön håller på att tina bort sakta men säkert. Vi får väll hoppas att det dyker upp krokusar och påskliljor snart. Ha ha.
Vill verkligen ha en tidig vår detta året!!!!! Vill ha VÅR LÄNGE!

Nu ska jag ta ett städryck innan mina pojkar kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0