En liten tös

Idag har jag och Ted myst lite och sen har jag städat, har även gjort chokladmousse för idag får vi snart besök.
Inte vilket besök som helst, nämligen lilla Doris och Mamma Emily!

 Kan inte fatta att hon nu har blivit mamma! Att Doris är ute och idag blir hon hela 9 dagar! Idag ska vi få gosa bebbe!!!!!! Som både jag och Ted längtat. Patrik han jobbar och missar detta. Han förmanade mig igårkväll innan han somnade att jag måste filma henne. Batterierna på laddning och var dom ligger. Han ringde i fm och sade ännu en gång att jag inte får glömma att filma. Men alla som känner mig vet ju att kameran kommer gå varm inom den närmsta timmen!! VAD VI LÄNGTAR NU!!!


NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER OCH DET STÖRSTA SOM HÄNT I ÅR!
Tänk vilken magisk känsla att få vara mamma. Finns inget finare än det lilla barn man har. En puss en kram och ett leende. Det är riktig MAGI.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Hej hej blivnade bruden =) Har en utmaning till dig på min blogg =)



Vi har kikat på vigselringar nu och jag ska äntligen få min underbara drömring som jag har drömt om i över tre år nu!!! De ska specialgöras, så vi börjar med en del i taget så det verkligen passar mitt finger proportionellt. Nästa vecka får jag prova skenan och sen ska de bygga upp stenarna =) Längtar!!!



Hur går det med allt? vi saknar som sagt liveband, men är glad att vi ätnligen har hittat florist. Ska på provsmakning av meny nästa månad, längtar massor =)



Har ni mkt kvar att göra? det är ju inte mkt kvar nu =)





Kram kram

2009-02-11 @ 12:04:15
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0