Argh...blir galen

Detta vändande, vridande och ändrande. Åh, jag blir TOKIG (om jag nu inte var det innan?)
Håller som sagt på med festhäftet....Blir bara fel när jag skriver ut det. Man ska ju vända på pappret och skriva ut upp och ner. Men jag tänker fel hela tiden. Som tur är så får jag väll en hjälpande hand med detta i form av en brudgum.

Tänkte att jag skulle få rätt på alla dessa sidor vi har iallafall. Bara det är jobb och åter jobb.
Framsidorna vi köpt kan vi inte ha...suck. Dom som var så fina. Det bara kladdar sig i skrivaren, för blankt. Hitta något annat i samma stil. Suck. Åter suck. Lilleman är så snäll, han leker med sitt lego, och bara ler när mamma hon pustar och frustar. Han är bättre i nacken idag! Men det ser som sagt var forfarande kul ut...

Åter till detta tråkiga fixande. Blir snart galen och kaffeförgiftad!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Ja att planera ett bröllop verkar då sannerligen inte lätt! Lycka till

2009-02-18 @ 16:41:04
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0