Storebror känner spark

Idag har det varit tufft med Kstad besök med en liten kille som inte vill handla eller titta i affärer. Körde in till Mormor och Morfar, men tyvärr var det slut dom skulle ha...En bebis som gav mamma sammandragningar titt som tätt och gjorde mig sååååå kissenödig!!!!!
Jag ville så gärna gå in i bokhandeln och titta....Blev en bok som jag suktat efter ett tag, men ville "Känna på" innan jag köpte den. Bebisens första bok!



Den var lika fin som jag trodde. Mycket att skriva i och man får plats att skriva om var "händelse" inte bara ett datum. Samt en del om att vänta barn och även för pappa vilket jag tycker är kul.
Plats att sätta in foton och fin text, fina citat och dikter. Föll mig i smaken direkt och Patrik godkände den!

SKÖNT ATT KOMMA HEM SEN fast det blev två affärer i snön och en gnällig unge....som tjatade till sig Max hamburgare innan vi körde hem. Äta skulle vi ju göra, idag fick Ted välja. Var nog tur det, blev nog billigast så ;)

Hem ljuva hem och vi fikade på lussebullar, drack kaffe och spelade memory. Erica min kom och vi planerade Nyårsafton och kikade i en spännande katalog! JAG FICK MIN JULKLAPP AV PATRIK som jag INTE VISSTE ATT HAN KÖPT!!! Gissa om jag blev chockad!!
Men glad (till denna julklappen skulle jag haft min gamla mage, ett par mörka jeans och ett tufft skärp)
This Is Me liksom...
Kaffe och sen nattade jag Ted, vilket tog en evighet idag....fick lägga mig intill honom i hans säng...
- Vill ha dig här mamma.....Vill inte vara ensam...åh..
Sen vaknade Bebis och vi ligger trångt vill jag lova. Lade Teds lilla fin ahand på magen och Pyttet gav Storebror en rejäl spark!!! WOW!!
- Mamma, det måste vara en pojke. För den sparkar så!!!
Han log och ögonen blev stora som klot!! Sen tog det en halvtimme till att somna...:)
Men somnade gjorde han!

Nu målar Patrik skötbordet och jag skriver i Pyttets böcker. Fyller i vad som hänt ;) Agerar DJ och servar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0