Mamma Mu

ska på 30-års fest ikväll! Vi är nu alla ypperligt snygga här hemma ;)

Jag blev så glad när jag ställde mig på vågen idag!!!! Jag har gått upp stadigt nu i 6 veckor, men nu har det stanna av helt?! Vågen stod på 65 kg idag!! Jippie! 5 kg till hit eller dit mer spelar ingen roll för bebis ska ju växa och bli större. Så 5 kg plus gör inget...Känns att man rör på sig mer än förra graviditeten då jag vägde 77 kg vid denna tiden. Det är samma vecka (28) men 12 kg skillnad!
Känns bra! Jag vet att man inte ska bry sig för mycket om vikten, men jag tycker att bry sig lagom kan man göra. Är man dum (som jag var första gången jag var gravid) så frossar man...vilket man får jobba för sen!
Eller så äter man som vanligt och frossar inte lika mycket!
Feels good!

Idag har det målats mer här hemma, panel som ska bli vit....målas TRE gånger innan det är helt perfekt! Andra strykningen gjord idag, lite kvar...men mannen min hinner inte mer nu...vi ska ju bort på kalas!
Bebis har sagt godmorgon som vanligt och hållt igång på fm för att se sooova och nu vaknar bebis snart igen! Saknar bebis lite...Vakna nu!!

5 dagar till julafton



Familjen K (då ännu inte alla K) förra julen på självaste julafton! ÄLSKAR JULEN!

Nu drar vi snart, hoppas på en toppenkväll för den blivande 30 åringen och alla andra såklart!

Kommentarer
Postat av: Saadet

hej härlig blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin? kram!

2009-12-19 @ 21:02:22
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Fine

va skönt för dig att du inte har gått upp så mycket gumman, så som du tränar vanligtvis kommer du ner det på nolltid! Bra basalmetabolism.



Men. Även om du hade vägt 100 kg hade du varit en av världens vackraste. Du bara är det. Trevlig söndag fina vän.

2009-12-20 @ 11:15:51
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0