Lussebullar till max, längtar efter

ROCK! Jag längtar så jag spricker till en grym rockkonsert!!!!

Några jag skulle vilja se...

Queen (Tyvärr finns inte Den underbara Freddie Mercury kvar hos oss)
Kiss
Scorpions
Helloween
Bon Jovi
Bryan Adams
Metallica (the old stuff)
Meatloaf
Volbeat
Alla 80 tals rock band som ÄR ROCK!!
Roxette (inte rock, men dom är sååå bra)

Gud så många grymma band/sångare/sångerskor det finns!!!
Kiss spelar ju i sommar, vill dit....får ordna biljetter och nanny redan kanske?

Dagen har gått i baktecken som vanligt @ my place.
Idag blev det dubbel sats lussekatter. Mmmm, goda blev dom!
Besök av Ems & Ica med småflickor, myspys. Sen blev det misslyckade knäck...kokade för lite tyvärr...well well kan inte lyckas var gång.
Bebis har nanat mycket idag...men nu så! Spelade musik i bilen på väg hem då vaknade BEBIS! YES ROCK MAMMA ROCK...

Väl hemma Julkalendern och IDOL. Hänförd av Eriks "Run to the Hills". WOW, nu längtar jag grymt mycket mer efter Rock!!!

Nu eftersom Ted somnat ska jag se en film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0