Julgransjakt

Det enda jag jagar och det enda jag någonsin kommer jaga är en gång om året och det är INNEGRAN!
Mycket viktigt hur varje gren ser ut!!!! Hur ska vi lyckas med detta då snön ligger tjockt på? Nja, jag får ta fram min falksyn. Vi ska styra kosan ut till Patriks mormor och morfar för att sen gå ut i skogen och leta!
Hoppas på god jaktlycka!
Precis haft fina vänner på frukostbesök!

Nyårsbuddies det är NI! Erica & Andreas förra nyår. I år blir det mer barn och rörelse, men jag ska hitta på lite bus och mys till barnen tänkte jag...För ni kommer väll??

Kommentarer
Postat av: emily

räkna med oss!!! och portersteken ska bli den godaste nånsin!

2009-12-21 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0