Another day in paradise

Inte kan man väl sluta drömma?


En trevlig kväll igår med Svärmors goda lussebullar...idag var nog Ted HELT SLUT. Han fick bli väckt av sin mamma klockan (trilla inte av stolen nu) 11.30! Ja, jag fick väcka min sovande lille nalle då...
Förkyld och allmänt trött...Jag mår bra idag och ryggen den värker som den ska. Inget nytt utan bara något jag nog får leva med ett tag till. Hoppas att förlossningen knäcker ordentligt till i ryggen så jag blir bra. Man kan ju alltid hoppas.

Det ska renbäddas och så fort min lilleman vaknat till ska vi ta en promenad tänkte jag. Jag och mannen min ska vara barnlediga idag. Äta ute och gå på bio. Det ska bli mysigt att bara få vara vi 2.

Nu kommer min Pappa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0