Underbara dag

Idag känner jag verkligen att jag är TILLBAKA! Känns så skönt att vara BACK IN TRACK. Love it! Samma spralliga, pigga och tokstädande J som innan.

Idag började jag och lilleman dagen med att gå till Kyrkans Barntimmar. Första dagen idag och "inskolning". Rätt kul för det var bara jag, Ted och fröknarna Alexandra och Alva (Alva som jag hade som liten då jag gick där). Jättemysigt hade vi det. Fikade och var i samma lokal som jag gick i mina barndomsdagar. Ska bli kul att Ted ska få gå där. Två timmar en gång i veckan. Vi ska faktiskt gå i kyrkan med två gånger i höst/vinter. Ska bli rikigt mysigt att fira 1:a advent i Kyrkan som betyder så mycket för mig. Träffade Calle Prästen. Han undrade hur det var och jag berättade om vår stundande bröllopsresa till Rom. Var där och fikade och pratade i 1 ½ timme blev det. Sen körde vi hem och Nana &Adde kom. Vi var ute och gick i en ½ timme, frisk men blåsig prommis. Hem gjorde kaffe och sen åkte mina vänner hem. Lagade middag och nu ska jag strax ta en cykeltur till ett kvällspass. Sen är det semester i en vecka ju! Patrik är ledig med Ted idag och han har lite att göra inför resan.
Växla pengar och fixa utskrift av biljetter och Hotell Voucher. Thanx Puff för att du hjälper oss med det!
Nu ska jag bege mig! Cykla i blåsten, hoppas att jag inte välter!



Vi en fiskekväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0