Rom var underbart vackert!

Igår landade vi på Kastrup klockan 15:44. Väl hemma gick all tid åt vår lille Gosse. Idag har dagen med gått fort då vi även idag varit lediga. Vi har haft det underbart och självklart ska jag berätta om allt. Men vardag imorgon igen och visar nån bild från vår resa sålänge!



Utanför Colosseum. Fotades med en Gladiator...


Min man sitter vid Fontana Di Trevi


Jag beundrar Colosseum då mörket hade fallit.



Vi uppe i Peterskyrkans kupol. Utsikt över hela Vatikanen och Rom. Underbart vackert!

Vi har haft det så bra och sett så mycket. Ätit riktig pizza och pasta Carbonara. Världens godaste glass och hett med shopping i Rom vill jag lova. Men hittat snygga kläder har vi samt ett och annat.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser underbart ut! Ser fram emot o läsa mer om er resa!!!

2009-08-26 @ 21:21:48
Postat av: ida

ser fram emot o höra resten av resan o se bilder framförallt!=) KUL!!

kram

2009-08-27 @ 19:35:45
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0