Nerver inför bröllopsresan...



Sitter här nu och funderar. Endast ett par timmar kvar innan flyget går mot Italien och sen vidare mot vårt Hotell och Rom den Eviga staden. Nerverna kommer smygandes...

Idag började dagen med bad med fina vänner. Vi körde till Tyrs Hov med barnen och badade!
Nana med sin Rami och Heléne med sina pojkar Tristan och Lukas. Åh som alla badade! Gick även att bada ute...liiite kallt med alla gjorde det såklart. Kaffe hade såklart Nana med och jag chokladbollar ala Pk. Hade det så mysigt!



Sen åkte Helene och vi stannade en stund till...Efter det blev det dusch och nu var pojkarna rena. Ha ha. Nyårsbadet brukar vi ju ha här! Tss. Sen åkte vi till MC Donalds och åt Italiensk Meny. Mumma, vilken god burgare. Var vi väl värda! Maxi och införskaffa lite till Kissemisarna nu när vi är iväg och batteri. Tyckte det blev dyrt när jag betalade. Ser på kvittot när jag kommit hem att jag handlat sjukt dyra uppladdningsbara batterier. Så typiskt mig....
Mys ute hos Nana på gården och sen kom även Pappa och Katja, planerade inför morgondagen. Klockan 5:00 kommer dom hit. Pappa skjutsar in oss till tåget och Katja tar över Ted.
Hämtade Patrik och sen har vi packat och myst massa med Ted. Nu sover han på soffan och jag sitter och tittar på honom. Får inte se honom nu på fem dagar. Hur ska det gå? Inte varit ifrån honom så länge innan. Kommer ju tänka på vår lille kille hela tiden. Han har varit så snäll idag och nu ikväll. Vår lille Knodde.



Hoppas att vi har allt med nu. Ha ha. Hoppas på mycket fint hem och att vi hinner med allt vi vill se. Hoppas på att komma med i en viss klubb och njuta vid poolen. Äta riktig pasta och pizza....
Åh pussas på Colosseum. Det du Kullis. Restokig är jag nu. Hm. Nej nu så säger jag ta ta for now. På återseende om ett antal dagar!



Det Romantiska landet och staden. Här kommer Kullisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0