Om 4 veckor

sitter vi på vår BRÖLLOPSFEST! Förmodligen så är vi på desserten eller brudvalsen nu. Det får vi se!
Ska träffas snart Brudparet samt Toastmadame och värdinna för att planera lite. Sen sköter dom resten!

GRILLAT IDAG! Studsmattan är uppe och solen skiner som aldrig förr. UNDERBART!

När jag kom hem slängde jag in en maskin tvätt. Gissa vem som hängde den första tvätten ute detta året idag?
Det doftar ljuvligt!!!!



   

 
Vi mös ner och tittade på "Lejonkungen", ja vi vuxna älskar den filmen vi med...Ha ha ha
Sen ville Ted gå upp och sova. Somnade på två röda sekunder.


Pappa och Katja har varit här på grillkalas. Suttit i vårt uterum och ätit. MYS!
Nu sover lilleman och vi har diskuterat "favors presenter". Vad kan man lägga i en ask som är 5*5 cm?


FYRA VECKOR KULLIS! Så fin min blivande make var igår, här "Bröllopsposar" han igår eftermiddag...

Jag kan jag med...

Nu ska vi fortsätta prata favors...tss.

Kommentarer
Postat av: fine

vilken strålande vår ni hade hemma i Skåne! Jättefina bilder! :D

2009-04-05 @ 06:55:01
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: angelica

finis<3 söta skor du har på dig hihi hoppas det går bra på jobbet i dag... du ringde aldrig :( lessen...

hihih hoppas allt är bra i alla fall.

puss puss fina du..

2009-04-05 @ 19:51:57
URL: http://nanastankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0