Nu kommer min Sessa




Nu kommer snart min Sessa!! SKA PASSA DORIS I EFTERMIDDAG! Lilla Tösen blir 3 månader om 2 veckor. Mysfisen!

Pk & Ted har kört till Sax för lite utelekar och grillning....jag ska vara med Dorisen.
Vi ska ta en lång prommis och andas in vårluft!

Ja! Måste berätta om i torsdags när jag satt hos Frissan. Jag och alla andra kände hur hela marken rörde sig! Vi kände jordskalvet som var under Markaryd. COOLT. Men lite skraja blev vi, vi visste inte om det var ett skalv. Men det läste jag sen i tidningen att det var. Så denna gången var jag vaken och kände det. Allt rörde sig och hela jag vibrerade! Verkar som om det blir vanligare och vanligare i våra trakter. Tss.

Mailat NSK precis om en liten annons och adress till postogram. Måste man ju så att alla kan skicka postogram till oss! Det är ju kul att få! (pik pik)



ERICA! När får jag gosa magen igen??

Kommentarer
Postat av: jessica

Herregud vad lik doris är emily :)

2009-04-18 @ 21:57:32
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0