How dare you?

Tänkte bara flika in här igen...var ju såååå längesedan jag skrev ett långt smarrrrrrrrigt blogginlägg.

Glömde ju min dagliga nedräkning......17 dagar meine freunds...17.

Very funny, men ingen har ringt. Pappa hittade ännu en annons på blocket nu ikväll. Någon har lagt ut Teds filmhyllor till salu i mitt namn. Så väldans kul.

 

Pris: - Typ: Hyllor & Förvaring Hässleholm: Visa var

nu ska jag sälja min ikea hylla för den får inte längre plats i min lilla stuga...
Självklart ingår alla dvd filmer.

Jag hade tänkt mig 150 för allt:)
Ring för mer info... svarar ej på mejl... den är lånad av en vän i huset på andra sidan gatan.
ps: finns endel vuxenfilmer ;)
 
Stäng

E-post  Mejla annonsören

Ditt namn:            
Din e-post: 
Ditt telnummer:(frivilligt)
Text: 
Skicka kopia till mig
 
 
 
MejlaMejla annonsören Skriv ut denna sidaSkriv ut eller köp bläck till din skrivare
TelefonJohanna Mossberg: ..vårt nummer var med, men borta nu.Ta bort, ändra eller förnya din annons
Spara annonsSpara annonsen
Annonsen är nu sparad på bevakasidan
Vänta

Noterade ni just "vuxenfilmer" jag undrar vem detta är...
Säljer ni vårt hus nästa eller....nu kom Pk ner från sin dvala, undrar vad han säger om detta?? Ha ha

Kommentarer
Postat av: kvadding

HAHAHA, fy fan vad skojiga triks dom kör med, lite roligt är det ju :) hihi, busiga tärnor du har ;)

/jessica och melwin

Användarnamn: Bajs

Lösenord: Packare

2009-04-16 @ 09:25:41
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0