För första gången

Idag kom Nanis och Rami. Barnen hoppade studsmatta och fina Nana vek servetter. eller rullade..
Hon var grym på rosetter!!!
  
Nana gjorde superb lunch till oss!! Mumma, grym vid spisen är hon...
Blev en kycklingsallad. Vi pratade samtidigt som vi jobbade och det blev så bra och gick fort.
Jag hängde tvätt med Nanis som hjälp.
Sen körde vi till Ems i det fina huset, där även resterande tärnor var. Första gången som jag och mina tärnor är samlade på samma gång, förutom Möhippan då såklart!

  
Erica, Emily, Angelica med Doris i famnen & Tina. My girls! Har alltid varit och kommer alltid att vara!
   

    
Det var så mysigt med kafferep i Ems trädgård! Stolt ska hon vara över hur mycket dom gjort. Gud så fint!
Jag har fortfarande inte vant mig vid mina bryn...Känns så mörka och ovanliga. Hoppas nu att jag vänjer mig, men Titti skulle målat dom i vilket fall som helst. Tss.
Vår dags prognos från idag!

Lördag 2 maj
kl. 0812 16°16 18°20 13°


Här var även 4 stora SOLAR! Oh vad solen kommer skina! Klockan 15:45 ca när vi går ut som nygifta kommer det vara 18 grader! Kan det vara så bra? Bara inatt har våra träd slagit ut. SÅÅ FINT OCH GRÖNT!
Vi har rensat ut bagaget i bilen, pappa har varit här och Ted har kört bil med BOOOMBA PÅ högsta volym. Så söt var han! Busat på studsmattan and so on. Pk ville inte stressa in till stan idag, han tar det imorgon då han ska hämta sina kläder i Vinslöv.
 
 Lilla Fröken J tar ner sin tvätt. Pappa knäpper först ett smygkort, sen posar jag...ha ha.
ÅH!!! Nu är det nära!
Ted har somnat i ett nystädat sovrum, Pk skär ut placeringskort. Jag har packat ner nästan allt som ska till festen. Nu ska jag prova fästa placeringskorten på servetterna! Åter till jobb!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0