Fin i håret

Ja, fin i håret blev jag. Blev lite mörka slingor med just för att få en naturell nyans. Johanna frissan är så duktig!
Hon fick göra folieslingor då hon inte tyckte att hätta var någon idé på mitt lååånga hår.
Ompysslad blev jag! Imorgon ska jag bli ompysslad igen...ha ha. Spännande ska det bli!
http://www.studio30.se/johanna.html

Eftersom jag inte lagt in bilden jag tog på henne idag så kommer en länk till deras hemsida!
(Numera är hon inte rödtott, så fin i sina brun blonda slingor, egypten solbränna och lockigt, killar hon är singel)


Myst med Farmor och jag & lilleman tog en prommis och följde henne till bussen. Ted fällde krokodiltårar då Farmor åkte. Han längtar efter den 6 maj då hon ska sova här med honom.
- Åh vad jag längtar mamma!

Jag solade och tränade spinning/pump. Skönt att rensa bort tankar lite. Träffade fina Titti och vi bestämde 10:00 på dagen B. Söt hon är som kommer och sen ska stressa iväg på dop.

Kommer hem och Ted sade något så sjukt kul!

- Titta mamma! Apan har en sådan som du brukar ha!
 (Jag sneglar mot tvn och hinner inte se...)
- Jasså, vaddå?
Ted gestikulerar...visar sina axlar och bröst.
- En sån du vet mamma....en dutteärmar!!!
Ha ha ha, jag skrattade så jag vek mig dubbel.
- Vad sade du...??
- Ja men visa mamma, du har väll en sån på dig!!
Det var dagens skratt det.
Han ringde Farmor för att säga godnatt.
Farfar svarade..
- Hej farfar! Får jag prata med farmor..
Farfar mummlar i luren, hör inte vad han säger..Ted inflikar och härmar Farfar.
- Ett ögonblick mamma..
- Hej Farmor, jag älskar dig!

Då delades mitt hjärta mitt i tu. Åh så fint sagt!!! Det kom direkt från hans hjärta. Lille busen.
han somnade gott fast att han saknade farmor. Jag med..hm.

Tack för alla fina kommentarer!! Kul att se att det äntligen bröjar kommenteras så här nära bröllopet.
Ellinor...jag vet inte varför jag inte kunde kommentera tillbaka i din blogg. Det bara hängde sig! Kul att höra av dig!

orkar inte svara alla finisar ikväll. Suttit och bröllopsbölat här nu så ögonen svider. Tänk vad "brölloshormoner" man har?
Skämt är kul. Men till en viss gräns. Såhär nära en viktig dag så. Därav inga bilder. Orkar inte. tror att jag ska göra Ted sällskap i sängen...Eller be Pk kamma ut håret först?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju så nära nu att det är helt sjukt!!! Du kommer bli en sån vacker brud och ni kommer att ha en helt fantastiskt dag - ser verkligen till att bara, bara njuta - inte fasta på detaljer utan tänk vilken fantasiskt dag nu kommer att ha, alla som är där för er skull!



Jag början redan oroa mig för att den ska vara över...vad ska man göra för roligt sen då?! :)



Stor kram

2009-04-17 @ 13:04:58
URL: http://www.tidningenhennes.se/Blogg/?blog=7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0