Festhäftet ute!



11 dagar kvar idag!!



Igår körde jag och Ted in till stan. Uppe mycket tidigare än vad vi var idag vill jag lova.
HÄMTADE VIGSELRINGEN samt förlovningsringarna. Förlovningsringarna blev så fina, som nya. Men dom får vänta med att komma på fingret nu. Ska ju blänka dom med. Fick certifikat på våra diamanter, att det är Flandersdiamanter. Samt en gåva som vi ännu inte öppnat, från guldsmeden. Antar att det är ngt gott choklad...
(Mer info om ringen kommer sen)

 Sen åt Ted glass i solen! Blev en snabbvisit på MQ med, men inte lönt när Ted inte ville shoppa.
Köpte ett stort lila plakat till den stora bordsplaceringen.

Sen hämtade vi Dotti! Passade Doris fårn 12 till 18:30. SÅ SNÄLL!!! Hon bara ler hela tiden. Erica & Sanna kom och barnen lekte så fint hela eftermiddagen så Sanna fick stanna kvar hos oss då Erica skulle hem.



  



Vi var ute till 17:30, sen gick vi in och Doris sov gott i sin vagn. Ville lyfta ur henne från vagnen och då vaknade hon. Dags att byta blöjan på Lillan ju. Sen log hon och pratade tills mamma Emily och Morbror Eric kom. Ett kärt återseende då en mamma som Ems saknat sin tös så mycket. Kaffe och prat sen åkte gästerna hem. Pappa kom en snabbis och vi bestämde att dom ska ta björkar idag.

VI SKREV UT FESTHÄFTET! Så nu har jag och Pk varit duktiga. TACK PER FÖR LÅN AV SKRIVARE.
Idag ska dom kopieras på jobbet! Samt placeringskorten. Vi får väll se. Sen tänkte jag ta Erica till hjälp med att vika alla papper. Nu ska jag packa ner allt som behövs för en lång dag på jobb och dagis.
TA TA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0