And off he goes

    

En bil parkerade utanför vårt hus...jag såg nog vem som steg ur den. Jonas Jonas...Jaha tänkte jag. Nu kommer dom!!!
Men han bara gick....det ringde i Pks telefon. Personen i fråga lade på. Sen kom ett sms....SOM OM HAN HADE VAKNAT AV DET GRABBAR!! Jag fick väcka honom och ge honom telefonen bara. Han läste och sade..

- You bastards!
Upp for han....som sagt om det inte vore för mig hade Kullis sovit gott vidare. Sjusovare som han är.
Han fixade till sig snabbt och jag kom med en banan.
- Vad fan..hur långt iväg ska jag? Jag får väll mat??
Men bananen tog han med sig....puss fick jag. Sen bye bye.

Idag släpper jag detta, men med tanke på vart dom ska och vad dom ska göra hoppas jag bara att Pk min kommer hem, hel och utan blåtiror, kommer hem glad i hågen inte arg eller ledsen.

Lär väll vara en djungeltelegraf idag med...Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och sitta en liten stund på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0