72

timmar kvar! 3 dagar tills vi står i kyrkan och säger:JA

Gårdagen gick i fullt ös den med! Ted var motvillig men när Sanna kom gick det mycket bättre! Jag grät en skvätt just för att han var så pain in the ass. Snart är mamma gift med pappa din och kan slappna av. Just nu är det mycket!
Jag satte mig ner med plakatet. Fina vänner var hos mig!
   



 

Erica, Emily & Tina! Nästan alla tärnor! Pratade just like old times. Väldigt trevligt. Jag brände in till stan sen för at fixa med morgongåvan. Samt en shoppingtur på stan med syrran blev det! Vi hade det så trevligt hon och jag. Fick brynen fixade hos Elisabeths hudvård. Formen blev perfekt, men färgen är jag inte van vid. Ser ut som om jag är sminkad på brynen då dom är färgade. Men med make på bröllopsdagen kommer det bli fin fint! Känns bara så ovant!!! Känns som om jag har svarta bryn, fast dom är bruna. Well well. Ha ha ha
   
Herregud så buskiga mina bryn var!!!! Hon sade att det inte var så farligt men att det växer lite överallt och ojämnt. Ha ha, ja det kan man lugnt säga. Systra min var med och vi skojjade om att vaxa hela kroppen men finisen som gjorde vid brynen. Ha ha, vi skyllde på att vi var trötta. Ser ni det behövs inte en cider för att Johanna inte ska vara blyg. Men det märktes nog på min MÖHIPPA!



Hem och morgongåvan tog nästan 2 timmar att få klar! Men åh så fint det blev! Blev så nöjd. Inslaget nu i sidenpapper och en vacker påse. I know Herr K will be satisfied. Han kom med förslag vad han trodde att jag höll på med på Teds rum. Det ska jag inte berätta här...ha ha ha.

Pk började med placeringskorten medans jag pysslade. Han gjorde en mall och skär ut alla kort. Tar tid men så fint kommer det bli. Duktig, det hjälper nrä man säger ifrån. Kvällen avslutades så trevligt som den bara kan avslutas..*blink*

IDAG ÄR DET SOM SAGT VAR 3 DAGAR KVAR! Nana och Rami kommer snart!!! Jag ska slänga i en maskin tvätt, njuta av solen och vi ska rulla servetter. Samt knyta svart organzaband om. Lättare när man är 2 och skvallrar samtidigt!

Vädret ska hålla i sig!!! UNDERBART! Träden är gröna och blommor spirar! Detta är så fantastiskt spännande nu! Sjukt mycket att göra imorgon...hu. Ta ta


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hejsan!

Hittade in till dig via Sesan Bride to be.

Jag älskar dig ett stort grattis till komande bröllopet. Njud dagen går så fort.

Kram/Nathalia

Postat av: Nathalia

Oj oj ska ju stå

Önskar dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0