3 veckor kvar idag

Idag är det 21 dagar kvar, 3 VECKOR!! Om 3 veckor så håller jag på att bli fin i håret.
Snart kommer Frissan Malin och ska göra en provuppsättning på mig. Spännande!
Jag har varit vaken ett tag, men inga töser som kommit och kidnappat mig. Jag som trodde att det var idag? Ha ha, tji fick jag!
Jag har kollat igenom checklistan och ser att vi är på god väg att hinna med allt. Speciellt med all hjälp vi får.

Wedding, Hair, Long Tycker om denna frisyren. Tycker om lockarna och luggen. Samt att den är lite "busig".
Wedding, HairSlöjan ska dock inte sitta så högt upp...

Wedding, Hair, Makeup Formen på frisyren är fin, dock inte lockarna...
Wedding, Hair, Dress, Makeup Wedding, Hair, Long Wedding, Hair Wedding, Hair

Finns en uppsjö av olika lockar och frisyrer. Hittat en bild i en bröllopstiding då jag bläddrade innan. Snart kommer hon!

Kommentarer
Postat av: angelica

hihi lilla gumman, du är för rolig... men när du minst anar det kommer vi... haha du tror du kan komma på vilken dag haha sötnöt fan vad jag älskar dig!

puss

2009-04-12 @ 16:29:17
URL: http://nanastankar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

...hihihihi....du lär få våndas du gumman. när du minst anar...love u.

2009-04-14 @ 15:48:35
URL: http://lystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0