19 grader varmt

Ja, det ska bli 19 grader på Vår dag. Sitter här på morgonvkisten och kan inte somna om då en köpare ringde. Han var intresserad av "Vuxenfilmerna" någon så snällt lagt ut på blocket till oss. Han kallade det "tonårsfilmer" men jag anar vad han ville köpa. Ha ha. Vem ringer klockan 8 på morgonen och vill köpa vuxenfilmer?
Lö 2 maj
kl. 08 11°16 19°

Igår vaknade jag med lite huvudvärk men annars fit for fight igen. 6 DAGAR KVAR!
Patrik vaknade inte sent efter mig...In i duschen och sen bar det av på ME&I party. Lite trötter var jag allt och det var nog inte bara jag som var lite sleten idag. Katarina hade nog lite cider kvar i kroppen. Trevligt party var det, goda bullar och massa bröllopsprat och självklart Möhippeprat.


Kommer hem och Svärmor och Pk sitter i solen och pratar svensexan. Ted är hemma och förkylningen verkar ge med sig, men snoret rinner än både på mig och lilleman. Vi kör och handlar och sen hem till Helene och Thomas igen. Lämnade av Kappan och vigselprogrammens framsida. Frågar om hjälp av Helene att komma och trä symaskinen till mig. Hon säger snällt att hon kan sy festhäftena med. Kör hem och hämtar allt som ska vara därtill samt symaskinen. DET VAR SKÖNT ATT HÖRA ATT HON KUNDE GÖRA DET TILL OSS. TACK!
Vi drack kaffe och kollade in Möhippefilmen. Vad rolig den är!!!!!!
Hem och Ted har fått leka lite till med Ellen. Hämtat Hampe och vi gör pizza. Kollar lite på svensexefilmen men Pk och Hamps kollar det mesta själva på kameran. Äter gott, Ted duschar. Han var riktigt busig denna dagen vill jag lova. Hu.
Vi går igenom filmning med Hampus. Så nu är det med klart och det kommer bli skitbra!
Gissa om jag sussade gott inatt?? Oh ja!

Idag är det 5 dagar kvar! 5!!!
Har att göra idag:
Hämta klänningen samt pressa slöjan.
Ted ska klippas
Förhoppningsvis få bilder av Ems
Ringa Ljuskillen
Göra klart det stora plakatet
Packa ner alla favorsaskar igen (ja dom är fyllda nu)
Så min dag är ganska så full.

Om fem dagar är denna fröken Fru.


Kommentarer
Postat av: ida

med den oranga peruken ser du nästan ut som doris i jönssonligan!! så söt så!!

2009-04-27 @ 09:50:13
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0