13 dagar kvar

Idag 13 dagar kvar. Imorgon börjar ännu en spännande vecka! Imorgon får Pk hem en laserskrivare och det ska börja printas ut! Samt att ringarna ska hämtas!!!! Ikväll ska jag jobba och glad för det! För några veckor sedan fickvi veta att 6 stycken skulle varslas. Mne jag får behålla mitt jobb!! Såhär glad blir man då!


Andra bilder från dagar som gått..



Lösfransar på!! Blundade i ca 2 timmar! Ångorna gjorde att ögonen rann men det var värt det lilla det sved till ibland.

Fredagkväll! Med ett glatt vin gäng. Katja, Jag & Pappa.

 En lördag på jobbet. Min Fikreta får inte stanna med mig. Känns såp konstigt då det nästa till 80% är bara vi som jobbar tillsammans och har hittat en sådan bra balans och arbetsjargong. Den bästa att jobba med.


Igår...klockan 14:45. Om två veckor så står vi nog redo! Jag får att tåga in och Pk väntandes.


Jag och Dotti igår.


Nu kommer Pk snart hem med god frulle. Mys pys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0