Wow, vilken helg!

Det första som får ett + i kanten är att ryggen är på bättringsvägen. Jag har kunnat gå utan kryckor och desto mer jag rör på mig, desto bättre känns det! Nu ska jag inte tänka, varför? Utan jag ska tänka på att vara riktigt rädd om min rygg. Lägga upp min träning bättre. Inget Pump för mig i höst, ska gå på CORE istället och spinning (för spinning kan jag inte klara mig utan) Ringt Vårdcentralen idag, fått telefontid till Dr. Gäller ju läkarintyr, annars hade jag aldrig ringt en vanlig doktor, dom kan inget göra. Kaffebryggaren är laddad, väntar på Nana. Nu ä jag hungrig i magen så nu får hon komma!!!! Lyssnar på braaa musik...På vår "bröllopsvals".


Lördag 6/9

Idag vaknades det kalas! Men innan dess hade jag blivit lovad ett besök på Ateljé MB. Mycket riktigt, jag och mina pojkar körde dit. Fick så bra service! Man blir verkligen uppassad där! Känner sig som en blivande brud på riktigt!
Ett blivande brud moment!
Stockbilder - brud,  99,  över,   knuffa. fotosearch  - sök bilder,  foton och illustrationer
Frågade om priser för hyrning av Patriks kläder, samt Teds. Tyckte Patriks var billiga, vettiga till bra pris. Men det roliga var att Teds skulle kosta lika mycket. Känns inte lika bra. Ted ska vara med på några bilder, gå in i kyrkan. Sen ska han inte vara med mer....Ska nog kunna hitta något annat till honom. Sen ville jag ha hjälp med att hitta slöja, trodde ju inte att jag skulle köpa en denna dagen....Men Johanna blev kär. Ha ha...Hon visade nya kollaktionen från NIXA och deras slöjor i den modellen jag vill ha.
Enkelt lager, (inte dubbelt lager så det ser puffigt ut)
Ivory
Rumplång
Samt en bred vacker spetskant
Visade priser....låg mellan 2500 och 1500..Bara för spetsen.
Men jag hade ju spanat in en annan slöja, knasig som jag är så visade jag den.
- Inga problem! Det fixar vi! Vi tar bara bort det översta lagret, gratis om vi får behålla det översta lagret och sälja det sen. Sen är den perfekt som du vilö ha den. Och ingen har en sådan...GREAT!
Det är vad jag kallar service. Nu är den beställd och jag väntar bara på ett mail, sen kan jag köra och hämta den! Känns så skönt att priset var ok med: 895 kr. Som sagt, jag är kär i min slöja!!! Är av märket Fancy Fanny!
Stockfoto - brud,  slöja,   flygning,  linda.  fotosearch - sök  bilder, foton  och illustrationer
En eftermiddag med kalas....var ute och gick en promenad, och det var sååå skönt för ryggen. På kvällen visade alla mina brödrar vad dom skulle ha på sig på bröllopet. Gulligt!
(Tyvärr kan jag inte visa bilderna, en ny hårddisk håller på att levereras hem till mig....den gamla är inte att lita på.....)
OBS Inte den slöjan på bilderna...men liknande...

Söndag 7/9

Många Happy Bride to be moment idag!!!
Vi har varit hos Svärmor och Svärfar heeeela dagen. Som vanligt en söndag så ringer man och undrar vad som ska ätas där....som vanligt så samlas hela flocken kring bordet...som vanligt så skvallras det.....som vanligt så leker barnen och hittar på bus...

Pratat med Svärmor och Toastmadame Helene. Fick jätemånga goda råd. Detta är vad som är bestämt nu:
ÄNTLIGEN ÄR FÄRGTEMAT KLART! Jag har velat så länge med detta "rööööda". Har inte kännts rätt, det är inte jag och Patrik...Men nu kan vi skriva check på det med. Det kommer bli:
Vitt (vita blommor kommer att vara genomgående tema) Gammelrosa Svart och Silver.


  
Temat och varför kan jag förklara i ett annat inlägg, ligger en liten historia bakom det!
Men nöjd är jag!

Diadem kommer jag ha, NÅGOT LÅNAT från Helene som hon hade förra året då hon och Thomas gifte sig. Ett enkelt med pärlor och strass.
Serveringapersonal ska Monica fråga Majken (Helenes Svärmor)
Barnvakt en vecka erbjöd sig söta Svärmor, hon sade att hon kunde ta semester den vecka och ta hand om vår Ted så att vi kan komma iväg.

Spånade mycket under gårdagen. Det viktigaste som hände igår kommer i ett senare inlägg!! För nej det kommer jag inte kunna hålla tyst om...hi hi..Det är värt ett eget inlägg! .Kommer lite info om brudbuketten med.
Nu väntar jag på Nana, kaffet är klart nu!

Kommentarer
Postat av: emily

kramkramkramkram!!!

nu ringer jag till dig!

2008-09-08 @ 16:58:53
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0