Snurrigt

Just nu snurrar det i mitt huvud.

Maten var god som Farmor lagat, blev sen kaffe och Johannas favvokaka. Matten var liiite roligare denna gången. Men det är sjukt svårt, önskar att jag var Mattegeni!!! Fan vad kul det hade varit då!!! Det är ju kul om man kan. Löser man en uppgift så klappar mig sig själv på axeln. Bra jobbat!
Nu ska jag sätta mig lite med det, Ems var så söt och skjutsade hem mig och lilleman som nu sover så gott. Får se om Tinis hinner komma en sväng, håller mina tummar. Nu ska jag skriva ut INLU 2 i MAB. Pust, stånk och stön.
Ha ha ha, fick den nya Allt om Bröllop i brevlådan idag med.....inte hunnit öppna den än. Bara ligger och VÄNTAR! Tänt ljus i kronan....lite mysigt. Ska koka en kopp te, burra in mig i en filt och kolla lite Matte samt tidningen.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha jaa det var då ganska mycket roligare att få den på posten INNAN man gift sig =)



kram

2008-09-16 @ 22:39:27
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0