Sex dagars veckor

Avskyr jag. Hinner knappt se varandra, denna veckan jobbar Patrik också sex dagar. Han jobbar extra lördag och söndag. Men det ska väll inte alltid vara såhär. Synd bara att det är många föräldrar som båda jobbar kvällar, som måste pussla och dona. Hade vi inte haft Patriks föräldrar så hade det inte gått denna veckan kan jag meddela.

Så trött efter denna dagen, Farfar har varit här idag och klippt vår graäsmatta samt monterat ner studsmattan. Vi ska inte vara som alla andra och ha den ståendes ut på vintern. Sen att Farfar är tidig är ju bara charmigt. Hela han är så charmig. Gick bra att få hem Ted idag, Svärmor skickade med pepparkakor och pizzasalladen som hon vet att jag älskar!!! Ted somnade gott i sin säng, sov ju visserligen i bilen med. Han var så trött. Izor och LuNa ligger här på sängen och glor med stora ögon. Väntar på att jag ska krypa ner. Längta efter Patrik. Får se om jag orkar läsa lite i min tiding ikväll. Och inte somna direkt som igår....ha ha ha. Natt

 
Josse, Frissan min!! Lockar som Eva vill jag ha i min brudfrisyr!

Kommentarer
Postat av: Tinna

Hon är bara såååååå snygg. Du kommer att bli hur snygg som helst den dagen du står som brud =)

Vi bor inne i Hässleholm / östervärn, ungefär vid Linnéskolan...och jaaa...så längesedan är det vi gifte oss =)

KRAM

2008-09-17 @ 22:45:12
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0