På söndag


Tänk att det var så soligt förra veckan då Patrik kom hem från jobbet! Älskar denna naturliga bilden på oss.
My good vad jag älskar dig min lille datanörd!

Idag vaknade jag av halsont och feber. Fy, jag har verkligen ingen lust att bli sjuk. Och hinner inte heller för den delen.
Ted fick frukost, sen lekte vi på rummet. Patrik kom ner efter en stund. Inte lätt för honom heller då han jobbar så sent. Kommer hem och ska elda...Men han fick ju mat igår!

Hoppar in i duschen då Patrik kör Ted til dagis....vaknar lite efter dusch, alvedon och läkerol. Kaffet är klart, ska avnjuta det. Sen ringa jobbet och försöka få ledigt på söndag då det är bröllopsmässa i Halmstad! Vi får väll se....Sen ska det pluggas innan jag ska in och labba! Fysiologi idag! Kul!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter så mysigt med alla era planer med bröllop o allt som hör till! Tänkte bara tipsa om att det är bröllopsmässa nere i Lund på Grand hotell den 19 Oktober oxå! Jag skall gå modell i bröllpskläder! väldigt pirrigt men skall bli kul att få känna sig så fin för en dag =) Ha de så jätte bra! //Nina

2008-09-30 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0