Gammelrosa

Jag letar som en galning efter gammelrosa papper på nätet. Allt är grisrosa eller skär rosa..för att inte tala om cerise.
Gäller väll bara att leta vidare.
Ringde Polisen, för att höra om pass. Ser ut som om jag kommer få göra ett pass i mitt efternamn jag har nu, om vi nu vill åka så tätt inpå bröllopet. Det vill vi ju med! Känns lite dumt bara att "ödsla" ett pass på det. Bara en gång jag kommer åka på det, men vad gör man inte för att kunna åka på honeymoon så tätt inpå.
Tina flina svarar inte...hm. Gör hon aldrig den skiten...ha ha ha. Jag har knaprat knäckebröd och kollat tv. Beundrat Izors glänsande päls! Nu ska jag hämta min lillknorre Ted. Saknar honom och är så kelsugen. Hoppas att han är det med! Köra upp till Pappa och gratta ska vi göra. Sen ikväll blir det bara mys!!


Detta kan kanske vara något? 19 kr st tryckta och klara. Man får ju dock "montera" själva. Bild från Calligraphen.se

Kommentarer
Postat av: Sessan

Bröllopsbudgeten blev klar för ett år sen, så att vi kunde spara ihop pengarna för att få det vi vekrligen vill ha! Vi har bokat slottet, frisören (helt sjukt, det är redan fullbokat där), make up store är oxå bokat. vi håller på att leta efter fotograf nu och resan!



När ska ni gifta er?? =)

2008-09-15 @ 18:00:13
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: teddy

Men va??? Ni kan ju spela dumma och åka på det passet du har nu. Ett provisoriskt pass kan du ju åka på - det ska jag göra i nästa vecka om mitt efternamn skulle bytas fram till dess. Ett sådant tar inte mer än 30 min att skaffa på flygplatsen nämligen.......



Vilka fina inbjudningskort :)



kramis

2008-09-15 @ 21:01:03
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Sessan

Det känns som att ni redan har gjort det mesta... men det är ganska långt till bröllopet, vad mer finns det att göra? Vi gjorde en grovplanering där vi har alla våra deadlines när allt ska vara klart, så att vi har att göra varje månad. Så tråkigt att sitta där några månader före bröllopet och inte har nåt att göra liksom! Fast det finns väl alltid nåt att pyssla med om man vill. Vi har inte ens tänk på inbjudningskort å sånt, sånt tar vi i februari/mars... viktigst är fotograf, liveband, resa och min och brudtärnornas klädr =) Har du brudtärnor?

2008-09-15 @ 23:31:50
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0